niedziela, 8 kwietnia 2012

Party time! :D

Jako że mamy okres studniówkowy postanowiłam dodać kilka zdjęć z mojej 100dniówki, chociaż była już rok temu :( dodam że bawiłam się świetnie i kocham moją sukienkę, żałuję że, nie mam więcej okazji aby zakładać długie (bo uwielbiam suknie wieczorowe), piękne kiecki. Żałuję również że społeczeństwo coraz rzadziej chodzi do teatru, na premiery do opery, że nikt nie organizuje już przyjęć jak dawniej. Może to że ludzie są coraz mniej ukulturalnieni to wina okropnych cen za dostęp do tej kultury, a może po prostu łatwiej jest przyjmować papkę którą pompuje nam MTV lub inna komercyjna stacja i naszymi idolami zamiast Chopina jest ekipa z New Jersey? Ja kiedy powiedziałam znajomym że wybieram się do teatru, zostałam wyśmiana i o mało co nie zlinczowana za to że zachowuję się jak stara baba i idę do teatru... Cóż ja chyba żyję jednak trochę w innej epoce hehe :D

Ostatnio tańczyłam ze znajomymi pokaz salsy na imprezie pt Rio Night jak dostane kilka zdjęć to napisze parę słów i pokaże co nieco na temat salsy.
A teraz kilka zdjęć z mojej studniówki :)


A wy jak wspominacie i bawiliście się na Waszych studniówkach? A może macie je jeszcze przed sobą? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz