poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Letnie ferstivale :)

Że wielkimi krokami zbliżają się wakacje, lato a co za tym idzie letnie festiwale muzyczne :D na razie interesuje mnie tylko Open'er bo graja tam Franz Ferdinand iii Bjork ;) to moi dwaj faworyci. Gdyby jeszcze grali Kings of Leon to bym poszła choćby pieszo <3 Na razie an Coke jeszcze nie ogłosili pełnej listy artystów ale nie ukrywam że mam cichą nadzieję że Kingsi się pojawią :PP chociaż to w sumie mało prawdopodobne xD Woodstock jest w tym samym czasie co Coke ale kurcze w zeszłym roku było Prodigy na które nie poszłam bo... leciałam wtedy do Irlandii :D ale 2 tyg na Zielonej Wyspie były chyba lepsze niż 3 dni w błocku, nawet kosztem Prodigy :P Oczywiście na Open'era z wielką chęcią bym się wybrała ale... mieszkam na śląsku a jechać nad morze (Coke jest w Krakowie więc to tylko godzinka pociągiem ode mnie:P) mi się nie chcę i pewnie wybiorę jakiś wypad za granicę (wiadomo niby polskie morze a też kosztuje a w czasie openera ceny rosną o 200% ://) chociaż może odpuszczę Bjork i pójdę tylko na FF <3 aaa NIE WIEM CO ROBIĆ heheh :D HELP HELP HELP!

FF <3

I of korsik Kings <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz