niedziela, 15 kwietnia 2012

Mroźny weekend i Harry Potter

Przez tą fatalną pogodę nigdzie nie chce mi się wychodzić i zaczęłam czytać 4 cześć Harrego Pottera xD muszę przyznać że to chyba najfajniejsza część :D oglądałam wszystkie części i również w kinie Czara Ognia spodobała mi się najbardziej :) Ostatnim czasem cierpię na jakąś bezsenność powiem Wam że to jest jakaś tragedia nie wysypiam się potem ładuję w siebie hektolitry kawy i zielonej herbaty i chodzę jak trup wiecznie nie wyspana z worami pod oczami... A wracając do Harrego nigdy nie byłam jakąś wielka fanką ale chciałabym przezywać takie przygody jak oni, chciałabym aby taki świat istniał naprawdę :D Jako dziecko nigdy nie chciałam być ani aktorką ani piosenkarką ani modelką jak większość moich koleżanek ale ostatnio stwierdziłam że chciałabym być aktorką dla takich filmów jak Harry i Piraci z Karaibów, kostiumy make up, fajna fabuła, taka przyjaźń która rodzi się pomiędzy ekipą i przede wszystkim piękna sceneria :) hehe może kiedyś uda mi się zagrać epizodzik w jakimś filmie hehehe nigdy nic nie wiadomo co nas w życiu spotka :D:D:D

1 komentarz:

  1. Taa, może gdzieś zagrasz, ale zabiesz mnie ze sb, ok? ;p

    PS. Też koffam Harrego ★

    www.toosweetcookies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń