niedziela, 6 maja 2012

Odpowiedzi na pierwszy tag :)

Nie chcecie mnie już pytać do odpowiem na to co dostałam :P jednak dzięki za zainteresowanie bo myślałam że nikt nic nie zada :D jeśli macie jednak jakieś pytania pytajcie a ja zrobię edit i odpowiem :D :*

Do ilu lat chcesz tańczyć Ballroom dancing ? ;)
-Do śmierci xD tak długo jak tylko będę mogła bo kocham to robić :)
Czy jesteś zadowolona do tych czas wyników na Turniejach? ;)
- Z wyników nie zawsze bo to jest zwykle loteryjka przynajmniej w Polsce :/ ale jestem zadowolona z tego co zrobiłam do tej pory, jak wygląda moje ciało i jak mnie słucha xD z tego jak rozwinęłam się przez ostatnie kilka lat tanecznie i ogólnie jako sportowiec :) Ogólnie jestem zadowolona ze swojego tańca z wyników tak średnio :P
Ulubiony kolor?
- Zdecydowanie żółty :*
Wolisz płaskie buty czy na obcasie?
- Oczywiście że obcasy!
Największe marzenie?
- Nie powiem bo się nie spełeni :P a tak naprawdę mam tak dużo największych marzeń że nie wiem które jest najważniejsze
Jaki kraj chciałabyś obecnie najbardziej odwiedzić? ;)
- Kocham podróże więc chyba wszystkie :D Jednak w pierwszej kolejności Norwegię, Kubę, Indie, Brazylię, Nowy Jork (wiem to nie państwo ale USA mnie nie kręci tylko NY :P), Singapur, RPA, Kenię, większość krajów w Azji. A i jeszcze polecieć w kosmos :P
Co cie skłoniło do założenia bloga:)?
- Chciałam się podzielić swoją pasją, swoją osobą i wnieść coś do świata internetu :) :D
Masz jakieś zwierze? :)
- Nie, ale bardzo bym chciała mieć taką wieelką papugę albo równie wielkiego psa :D










Jeszcze raz dziękuję za zadane pytania i zapraszam do czytania mojego bloga, następny post wkrótce :* :D

   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz